Alla inlägg under juni 2014

Av Emma - 13 juni 2014 15:48

Hej sorry att ja inte har bloggat men har inte haft tid.I skolan har vi haft mycket nattioellaorov så a det är en utav andledningarna. men aja skit it nu ska jag prata om gårdagen den  var kul eftersom vi slutade skolan   vi va som vanligt i kyrkan men det var första året 6:an inte sjöng nånting men det var ju tur för jag går i 6:an och ingen i klasen ville sjunga i kyrkan. Vi gjorde sånt som man brukar göra vid skolavsliutningar.När allt var klart gick alla ut ur kyrkan och våran klass fick våra första betyg. När vi äntligen kommit hem åkte jag och min mamma till sollefteå och jag köpte massa kläder jag kan lägga upp bilder på dom sen. efter vi hadde handlat så gick vi och åt på gallerian och 1 déras potatis är för torr dom är snål med kyckling och jäte små pajer mm jag ger den resturangeng mellan 1-5 så ger jag den 1. när vi hadde ätit åkte vi hemm till min faster som nys blivit mormor och när jag fick se bebisen höll jag på att dö så JÄVLA söt bebis ååååååå ni skulle dö om ni fick en sådan unge  men jaja vi var hos dom till kl 20:10 sen åkt vi hem :)


följ mig på instagram my name is: emwoxl

följ mig på videofyme my name is: emwoxl

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är Emma och jag bor i Junsele och har en syster som heter Linn och två bröder som heter Linus och Tim. Hoppas att ni gillar min blogg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards